شیخ اکبر محیی الدین ابن عربی

در این وبلاگ مطالبی حول شخصیت بزرگ عارف دوران شیخ المشایخ ، قطب الأقطاب ، أوحد الموحدین خاتم الأولیاء سیدی محیی الدین بن عربی سلام الله علیه گذاشته می شود باشد که مورد عنایت حضرتش واقع گردیم
آخرین نظرات

این روزها همه با ماهیت ضد دینی و ضد اسلامی و ضد بشری  گروهک تروریستی داعش آشنا هستند . سرکرده ی این گروه تکفیری و وحشی دستور آتش زدن کتاب های حضرت شیخ اکبر جناب محیی الدین بن عربی را صادر کرده است . پیشتر نیز این گروه متحجر و درنده خو ممنوعیت تدریس کتب فلسفی و عرفانی را صادر کرده بودند .

لینک خبر : سایت خبری العالم

هیچ کس که اندک آشنایی با تعالیم قرآنی دارد موید اعمال وحشیانه ی گروه داعش نیست . این افراد در حقیقت به دنبال ایجاد صهیونیسم اسلامی و اسراییل جدید با هویت اسلامی در منطقه ی خاورمیانه هستند که از حمایت کشور هایی مثل عربستان نیز برخوردارند . طبیعتا تعالیم بلند عرفانی و مخصوصا کتب جناب حضرت شیخ اکبر محیی الدین بن عربی که دربردارنده  ی معارف ناب قرآنی و اسلامی است بزرگترین سد در مقابل اهداف این شیاطین است . این گروه که در واقع مخالف روشن شدن چهره ی واقعی اسلام برای جهانیان است می داند که تدریس فلسفه  و عرفان مردم را از کوته بینی و نفهمی و جهالت و تحجر خارج کرده و دیگر به بافته های پوچ و بی اساس آنها  توجهی نمی کنند و مردم را از بندگی آنها رها ساخته و در نتیجه اهداف شوم و مادی آنها تحقق نمی یابد .

این افراد وحشی که در کارنامه ی سیاه خود در سوریه و عراق جنایات بی سابقه ای را ثبت نموده اند برای پیشبرد اهداف خود نیازمند دور ماندن مسلمانان از تعالیم اسلام حقیقی اند و با توجه به حماقت های بیش از حد آنها و افراد تشکیل دهنده ی آن گروه بعید است که این کار هدفمند از سیاست گذاری های آنها باشد . همانطور که از اعترافات اخیر خانم هیلاری کلینتون روشن شد حامی اصلی فکری و مادی این گروه در ماه های قبل و برنامه ریز آنها آمریکا و انگلیس و اسراییل بوده است و سرویس های اطلاعاتی آنها سال هاست به این نتیجه رسیده اند که تنها عاملی که مانع پیشرفت اهداف آنها در بین مسلمین است وجود فلسفه و عرفان و تربیت یافتگان این مکتب نورانی است که وجود حضرت امام خمینی که در هم کوبنده  ی سیطره ده ها ساله ی آنها بر منابع مسلمین است که ایشان  از رشد یافتگان و پیروان و شارحان مکتب عرفانی جناب شیخ اکبر هستند برای آنها کافی است .

بله حق فلسفه و عرفان و معارف شیخ عظیم الشان ماست که چنین افراد کور دل و سیاه دل و وحشی با آن مبارزه کنند که اگر حمایت می کردند فلسفه و عرفان و جناب حضرت شیخ العیاذ بالله متهم می گشتند .

در اینجا مناسب است که بیتی را از لسان حقایق عارق قیومی مولوی زیر لب زمزمه نماییم که :

نوریان مر نوریان را طالب اند       ناریان مر ناریان را جاذبند

از این افراد دور از انسانیت و وحشی که تداعی کننده وحشیاگری ها و توطئه ها ی صدر اسلام و لشکر سفیانی در آخرالزمان اند جز این انتظار نمی رود . آیا توقع است این درنده خوی ها موافق شیخ اکبر باشند ؟

آیا توقع است این کوته فکرها و متحجرین و غارنشین ها حامی شیخ باشند ؟

اگر به قول برخی از آقایان العیاذ بالله معارف شیخ اکبر از بین برنده ی اسلام است پس چرا داعش مخالف آن است ؟ نکند که داعش به فکر اسلام ناب اهل بیت است ؟

مراجعه و اطلاع رسانی نمایید :

وبلاگی پیرامون دستورالعمل هلی عرفانی شیخ اکبر محیی الدین بن عربی

« در محضر شیخ اکبر محیی الدین بن عربی »

ebnearabi2.blog.ir

نظرات  (۵)

برادر عزیز علیکم السلام
تشکر از دعوتان
هماره از مطالبتان بهره می بریم.
التماس دعا
وبلاک خوبی دارید ولی هنوز جای کار دارد ان شالله موفق بشید
از وبلاگ بنده هم دیدن بفرمایید نقاط ضعف و پیشنهاات رو در جهت بهتر شدن بفرمایید ممنون
تکفیری ها و سلفی ها همواره خائن به معارف بلند اسلامی و انسانی بوده اند.انسان خجالت میکشد که بگوید:در شیعه هم چنین جریانی راه افتاده است.جالب است که در شیعه این گروه ضد تعقل اسم اهل بیت(ع) را هم یدک میکشد در حالی که هیچ بویی از معارف آن بزرگواران نبرده است و در مواردی حتی با نص صریح آیات و روایات نظراتشان تضاد دارد.شیخ اکبر محیی الدین بزرگمردی است که پس از ائمه اطهار(ع)بزرگترین خدمات را به احیای معارف اسلامی و نشر آن انجام داده است.فهمیدن کتب ایشان به دو چیز بستگی دارد:1.هوش و استعداد زیادو2.تقوا که تفکیکیها معمولا از هر دو محرومند.
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۸ سید مجتبی امین
مهم خوی اخباریگریست که در دوستان ضد حکمت وجود دارد چه ملاامین استر آبادی باشد چه تفکیکیان نو ظهور و چه سلفی ها و تکفیری ها.
اثری که قرار است دین در انسان بگذارد به مواجهه ی عقلانی با آن است وگرنه دین لعب و لهو خواهد شد و جز لقلقه ی لسان چیزی نیست.
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۰۳ مصطفی رضوانی
کارتون خیلی خوبه.. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">