شیخ اکبر محیی الدین ابن عربی

در این وبلاگ مطالبی حول شخصیت بزرگ عارف دوران شیخ المشایخ ، قطب الأقطاب ، أوحد الموحدین خاتم الأولیاء سیدی محیی الدین بن عربی سلام الله علیه گذاشته می شود باشد که مورد عنایت حضرتش واقع گردیم
آخرین نظرات

توجه مرحوم سید علی قاضی به کتاب فتوحات مکیه

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

جناب آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی وصی مرحوم قاضی فرموده اند :

من هر روز قبل از ظهرها به مدت دو ساعت به محضر مرحوم قاضی می رفتم و این ساعتی بود که جمیع شیفتگان و شاگردان ایشان به حضورشان شرف یاب می شدند و در این سنوات اخیره من برای ایشان کتاب فتوحات را می خواندم و ایشان استماع می نمودند و. اگر احیانا مردی غریب وارد می شد من از ادامه ی قرائت آن خودداری می کردموپ و مرحوم قاضی از مطالب دیگری سخن به میان می آوردند .

نظرات  (۳)

چقدر کلام شیخ اکبر شیرین است
 ای محبوب من
 و ای شیرین ترین رساله
 آری
تو آمده ای که صبر پیشه کنی !!!
 با تشکر از شما
سلام.فایل الکترونیکی ترجمه فتوحات را میخوام. لینک دانلودشه را لطف میکنید. با سپاس
پاسخ:
با سلام در قسمت دانلود کتب قرار داده شده برادر .

کانال ابن عربی را بندازید!ادرس هم بدین به شبکه ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">