شیخ اکبر محیی الدین ابن عربی

در این وبلاگ مطالبی حول شخصیت بزرگ عارف دوران شیخ المشایخ ، قطب الأقطاب ، أوحد الموحدین خاتم الأولیاء سیدی محیی الدین بن عربی سلام الله علیه گذاشته می شود باشد که مورد عنایت حضرتش واقع گردیم
آخرین نظرات

بحر معارف الهیه

سیدی محیی الدین بن عربی

روحی فداه

در رساله ی  شریف الانوار فرمایند :

« . . . و فی حال التوکل یحصل لک أربع کرامات هی علامه و أدله علی حصولک فی اول درجه التوکل و هی :

طی الارض و المشی علی الماء و اختراق الهواء و الأکل من الکون » .


ترجمه :

در حال توکل چهار کرامت برای شخص متوکل حاصل می گردد که این کرامات علامت و دلیل این است که شخص حقیقتا بر اولین درجه ی توکل رسیده است . آن چهار کرامت عبارتند از :

ـ طی الارض

ـ راه رفتن بر روی آب

ـ پاره کردن هوا

ـ اکل از وجود و عالم کون


نظرات  (۳)

سلام ،
اگر مایلید وبلاگ مرا لینک بفرمایید : http://khane-doost.blog.ir/
با تشکر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم 
بابت مطالب خوبتان تشکر میکنم. قوله سبحانه : انا لا نضیع اجر من احسن عملا
وبلاگ شحره طیبه را پاک نمودم و مطالبش را به سایت عبادالرحمن منتقل نمودم، اگر صلاح میدانید در قسمت پیوند ها ادرس سایت شجره طیبه را اصلاح کنید.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم 
بابت مطالب خوبتان تشکر میکنم. قوله سبحانه : انا لا نضیع اجر من احسن عملا
وبلاگ شحره طیبه را پاک نمودم و مطالبش را به سایت عبادالرحمن منتقل نمودم، اگر صلاح میدانید در قسمت پیوند ها ادرس سایت شجره طیبه را اصلاح کنید.
Ebadolrahman.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">